Οικογενειακές μορφωτικές πρακτικές και κοινωνικές ανισότητες
Παρόλο που τις τελευταίες δεκαετίες έχουν γίνει πολλές προσπάθειες για τον εκδημοκρατισμό της εκπαίδευσης, συχνά το σχολείο κατηγορείται για τη συμβολή του στην αναπαραγωγή των κοινωνικών ανισοτήτων. Η συγκεκριμένη εργασία συμβάλλει στη βαθύτερη κατανόηση των κοινωνικών ανισοτήτων στο σχολείο, μέσω της μελέτης των λιγότερο «ορατών» κοινωνικών διαφορών, αυτών που συνδέονται με το μορφωτικό κεφάλαιο. Στα πλαίσια διεξαγωγής ποσοτικής έρευνας, διανεμήθηκαν ερωτηματολόγια σε οκτώ Δημοτικά σχολεία του νομού Αργολίδας, τα οποία ανήκουν σε αστικές και αγροτικές περιοχές, με σκοπό να συλλεχθούν πληροφορίες για τις οικογενειακές μορφωτικές πρακτικές που σχετίζονται με την έννοια του μορφωτικού κεφαλαίου. Τα δεδομένα της έρευνας επαλήθευσαν τις υποθέσεις ότι υπάρχει σχέση μεταξύ των κοινωνικών ανισοτήτων στην εκπαίδευση, του τόπου διαμονής (αστικό-αγροτικό περιβάλλον) και του μορφωτικού κεφαλαίου.