Οι εκπαιδευτικοί ως γονείς: στρατηγικές και πρακτικές στην εκπαίδευση των παιδιών τους
Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να μελετήσει το πώς λειτουργούν οι εκπαιδευτικοί ως γονείς. Το ιδιαίτερο με τους εκπαιδευτικούς είναι ότι το επάγγελμά τους σχετίζεται άμεσα με παιδιά. Στο πρόσωπο των εκπαιδευτικών-γονέων συναντιούνται δύο ρόλοι, που έχουν πολλά κοινά χαρακτηριστικά και επηρεάζουν ο ένας τον άλλον. Το ζήτημα είναι πώς αυτές οι αλληλεπιδράσεις μετουσιώνονται σε πρακτικές που εφαρμόζουν στην εκπαίδευση των παιδιών τους και σχετίζονται με την οικογένειά τους, το σχολείο, τους άλλους γονείς και τους εκπαιδευτικούς.
H μελέτη βασίστηκε σε εμπειρική έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε το διάστημα Μαρτίου-Απριλίου 2016 στην περιοχή της Αττικής. Πρόκειται για ποιοτική έρευνα με συνεντεύξεις σε δασκάλους πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που είναι γονείς μαθητών της Ε ή Στ’ δημοτικού.