Ο διάλογος ως σχέση με τον άλλο: Προβληματισμοί πάνω στην ανάπτυξη κριτικού διαλόγου στο χώρο του ελληνικού δημόσιου υποχρεωτικού σχολείου
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι διερεύνηση και παραγωγή προβληματισμών πάνω στην ανάπτυξη διαλογικών σχέσεων στο χώρο του δημόσιου ελληνικού υποχρεωτικού σχολείου σήμερα μέσω της εξέτασης δυνατοτήτων, περιθωρίων και περιορισμών ανάπτυξης κριτικών διαλόγων εντός του και η διεύρυνση του τρόπου με τον οποίο σκεφτόμαστε το διάλογο στο χώρο του σχολείου και της κοινωνίας. Ο διάλογος θα προσεγγιστεί ως σχέση με τον άλλο, με την ξεχωριστή συμβολή λόγων που άπτονται της κριτικής παιδαγωγικής και της ηθικής φιλοσοφίας, αναδεικνύοντας με διαφορετικούς τρόπους την κοινωνικο-πολιτική διάσταση του διαλόγου, προβληματοποιώντας τον περιορισμό του σε μία τεχνική/μέθοδο διδασκαλίας στο χώρο του σχολείου, φέρνοντας μας αντιμέτωπες με ενδιαφέροντα ερωτήματα.