Το αλφάβητο της πίστης: το νέο Πρόγραμμα Σπουδών για το Μάθημα των Θρησκευτικών στο Λύκειο
Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια μελέτης και ανάλυσης της τρέχουσας αλλαγής της εκπαιδευτικής πολιτικής (2016-2018) σε σχέση με τη θέση της θρησκείας στην εκπαιδευτική διαδικασία. Το βασικό ερευνητικό ερώτημα αφορά στο αν το Μάθημα των Θρησκευτικών ενόψει αυτής της αλλαγής παραλλάσσεται ως προς τον ομολογιακό του χαρακτήρα. Το ερευνητικό υλικό της εργασίας αποτελεί το νέο Πρόγραμμα Σπουδών για το Λύκειο στο οποίο μεταξύ άλλων παρατίθενται και οι βασικοί σκοποί του μαθήματος. Έτσι, το ενδιαφέρον θα επικεντρωθεί στον εντοπισμό αρχικά και εν συνεχεία στη μελέτη των χαρακτηριστικών αυτής της αλλαγής που καθιστούν το μάθημα προϊόν μονοφωνίας και ομολογιακότητας ή πλουραλισμού και εκκοσμίκευσης.