Γραμματισμός και ενδυνάμωση ταυτοτήτων: παιδαγωγικές παρεμβάσεις σε παιδιά της μειονότητας της Θράκης
Posted by Γιούλη Παπαδάκου
2015 / Στέλλα -Μαρία ΚΑΛΤΣΟΥ
Διαδικασίες διεκδίκησης της ομοερωτικής υποκειμενικότητας: το «coming out» (γνωστοποίηση της ομοερωτικής επιθυμίας)
Posted by Γιούλη Παπαδάκου
2015 / Νικόλαος ΨΟΧΙΟΣ
Απόπειρα ενδυνάμωσης της συνεργασίας νηπιαγωγείου και οικογένειας: μια έρευνα δράσης
Posted by Γιούλη Παπαδάκου
2015 / Μαρίνα ΜΠΕΘΑΝΗ
Οικογένειες με γονείς που ανήκουν στο ίδιο φύλο
Posted by Γιούλη Παπαδάκου
2015 / Μαρία ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ
Οι Μικρασιάτες πρόσφυγες μέσα από τη νεοελληνική πεζογραφία- Η υποδοχή, η εγκατάσταση και οι σχέσεις με τους γηγενείς
Posted by Γιούλη Παπαδάκου
2015 / Εύη ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αναπαραστάσεις των Ρομά μέσα από την ανάλυση του εκπαιδευτικού υλικού ‘Μιλώ και γράφω Ελληνικά’
Posted by Γιούλη Παπαδάκου
2015 / Ευαγγελία ΒΡΑΝΑ
Μια από τις βασικότερες προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει το σύγχρονο εκπαιδευτικό σύστημα, είναι η ομαλή κοινωνική ένταξη μαθητών που προέρχονται από ποικίλα πολιτισμικά και…
Η Ιστορία ενός Δικαιώματος: Η πολιτική φύση του δικαιώματος στην εκπαίδευση μέσα στη νεωτερικότητα
Posted by Γιούλη Παπαδάκου
2015 / Ελισάβετ ΠΑΠΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ