Οι κοινωνικές παραδοχές των πρακτικών γραμματισμού στο σχολείο και στην οικογένεια: πρακτικές ανάγνωσης εικονογραφημένων βιβλίων σε παιδιά νηπιαγωγείου
Posted by Γιούλη ΠαπαδάκουΑντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η μελέτη των πρακτικών που υιοθετούν οι μητέρες μεσαίας τάξης με παιδιά προσχολικής ηλικίας στο σπίτι και…
Institutionalization and ‘subjectivation’: the construction of subjectivity in orphanages
Posted by Γιούλη ΠαπαδάκουΗ παρούσα διπλωματική αναλύει το ορφανοτροφείο και τη δομή του, όπως αυτά απεικονίζονται στο έργο του Γκόφμαν. Η ανάλυσή του αποτελεί το βασικό…
Το Δικαίωμα στην Εκπαίδευση στα σωφρονιστικά καταστήματα: Μελέτη περίπτωσης στην Κλειστή Φυλακή Πάτρας
Posted by Γιούλη ΠαπαδάκουΠαιδί και εκπαίδευση στις ανατολικές λαϊκές δημοκρατίες μέσα από το περιοδικό ‘Αετόπουλα’ της ΕΠΟΝ
Posted by Γιούλη ΠαπαδάκουΣχολείο, θρησκεία και εκπαιδευτικές επιλογές των γονέων: Η περίπτωση του σχολείου της Μητρόπολης Πειραιά
Posted by Γιούλη ΠαπαδάκουΜε αφορμή τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια με θρησκευτικές αναφορές, η εργασία αυτή επιδιώκει να μελετήσει το σχολείο της Ιεράς Μητρόπολης Πειραιά. Πιο συγκεκριμένα εξετάζεται…
Οικογένεια και ιδιωτική εκπαίδευση. Επιλογή και έλεγχος στις σχέσεις σχολείου και γονέων στο ιδιωτικό νηπιαγωγείο
Posted by Γιούλη ΠαπαδάκουΗ λειτουργία της εκπαίδευσης στα πλαίσια της αγοράς αποτελεί μια πραγματικότητα για πολλές χώρες, όπως και την Ελλάδα. Στα πλαίσια της εκπαιδευτικής αγοράς,…
Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας. Οι σχέσεις σχολείου οικογένειας στην Ελλάδα μέσα από τις αφηγήσεις των διευθυντών
Posted by Γιούλη ΠαπαδάκουJustice and education: Sen’s capability approach
Posted by Γιούλη ΠαπαδάκουΗ εργασία αυτή έχει σαν αφετηρία τη κριτική που ασκεί ο Σεν στην αντίληψη του Ρώλς για την ισότητα. Ο Σεν ισχυρίζεται ότι…